دوربین داهوا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دوربین داهوا
نوشته شده در چهار شنبه 24 خرداد 1402
بازدید : 227
نویسنده : user

 

در  بین برندهای موجود در جهان، داهوا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین مداربسته دیجیتال شناخته می شود. در این بخش داهوا سعی کرده است تا انواع دوربین مداربسته توربو اچ دی داهوا، دوربین مداربسته ip داهوا و دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا را خلق کند.

 

داهوا تجربه بسیار زیادی در تولید محصولات دیجیتال خود دارد و به دلیل وجود قابلیت نصب به کمک سیستم های تحت شبکه، به راحتی می توانید دوربین های دیجیتال این شرکت را به کمک IP و از راه دور نیز کنترل کنید. دوربین مداربسته آی پی داهوا به شما کمک می کند تا از طریق اینترنت تمام محیط خود را کنترل کنید.

 

شرکت داهوا تلاش کرده است تا در کنار خلق دوربین  داهوا ، تجهیزات مدیریتی زیادی مانند دستگاه nvr داهوا نیز برای کنترل بهتر دوربین های دیجیتال خلق کند. این تجهیزات می توانند اطلاعات پردازش شده توسط دوربین مداربسته دیجیتال داهوا را بررسی کنند و سپس آنها را به صورت قالب های فشرده شده برای مدت زمان طولانی نگه داری کنند.

 

آرشیو کردن اطلاعات مربوط به دوربین های مداربسته مختلف توسط دستگاه ان وی آر داهوا بسیار ساده است و به دلیل استفاده از سیستم فشرده سازی اختصاصی، این اطلاعات حجم بسیار کمی نیز می گیرند که برای جا به جایی و ذخیره سازی دائمی، این ویژگی بسیار مفید است.

 

دوربین های تحت شبکه داهوا این امکان را به شما می دهند تا بتوانید به آسانی و با نصب کردن یک هاب سوییچ کنترل کاملی بر روی آنها داشته باشید.

 

این دوربین ها برای مراکز بزرگ بسیار کاربردی است و سبب می شود تا کنترل بهتری بر روی تجهیزات داشته باشید. به کمک دوربین های تحت شبکه شما می توانید هرگاه که نیاز بود، دوربین جدیدی را به محیط کار خود اضافه کنید یا برای تعمیر کردن یک دوربین، تنها آن را از محیط خود خارج کنید. به دلیل وجود تنها یک سیم در هنگام نصب دوربین های تحت شبکه، شما به راحتی و به کمک کابل شبکه می توانید داده ها و برق مورد نیاز دستگاه را مدیریت کنید و با این روش هزینه های نصب و راه اندازی کار خود را کنترل کنید.

 

فروش دوربین مداربسته داهوا در سراسر جهان امکان پذیر شده است. داهوا تلاش کرده است تا بتوانید به کمک نمایندگی های مجاز آن در سراسر کشور، تجهیزات مربوط به راه اندازی سیستم های امنیتی خود را راه اندازی کنید. دوربین مداربسته داهوا در طرح ها و مدل های مختلفی عرضه شده است و شما می توانید بر اساس نیاز خود این تجهیزات را به صورت رسمی از نمایندگی رسمی این شرکت در سراسر ایران تهیه کنید.

فناوری های به کار رفته در دوربین مداربسته داهوا

به منظور بهبود سیستم های کنترلی، دوربین مداربسته داهوا اکنون دارای ویژگی های زیادی است که به شما کمک می کند تا کنترل بهتری بر روی محیط داشته باشید. این ویژگی ها که در لنز اصلی این دوربین و سیستم پردازش تصویر و هوش مصنوعی آن جای گرفته است به شما کمک می کند تا بتوانید به آسانی محیط خود را کنترل کنید.

 

فناوری های به کار رفته در دوربین های داهوا بسته به نوع محصول، متفاوت است و این ویژگی ها می تواند در برخی از مدل ها با فناوری هایی چون هوش مصنوعی ترکیب شده است.

 

قابلیت دید در شب

سیستم کاهش نور و تنظیم نور محیط

فناوری های هوش مصنوعی

سیستم تشخیص چهره

بررسی میزان تراکم محیط

قابلیت پلاک خوانی

قابلیت عایق ضد حرارت و ضد آب

لنز های با کیفیت

سیستم پردازش تصویر

جهت بررسی تکمیلی در خصوص دوربین مداربسته داهوا و استعلام قیمت محصولات داهوا به وب سایت رادیس مراجعه کنید.

 




:: برچسب‌ها: داهوا , دوربین مداربسته , cctv ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: